Rottweiler

Rottweiler

piątek, 29 kwietnia 2016

Demon 60 dzień po operacji (spacer po Myślęcinku)


60 dzień po resekcji głowy kości udowej 

Rano obudziłam się z niesamowitym bólem głowy, więc zanim wybrałam się z Demonem na spacer wypiłam dużą mocną kawę. Przygotowując mu jedzenie zauważyłam, że notorycznie przeciera lewe oko. Rozchyliłam mu oko i zauważyłam, że cała 3 powieka jest czerwona. Postanowiłam zabrać go dzisiaj do weterynarza, żeby i on mu się przyjrzał. 
W trakcie wizyty Demon utrudniał jak tylko mógł najbardziej wykonanie badania okulistycznego mimo to weterynarz zauważyła, że całe oko jest silnie zaczerwienione i zaleciła stosowanie przez okres 7 dni kropli ze sterydem. Podejrzewam, że Demon podrażnił sobie oko tarzając się w górze piasku. 




Oko mam zakraplać 3 razy dziennie i przyznam szczerze, że jest to niezłym wyzwaniem, ponieważ Demon przeszkadza jak tylko może. Warczy, gwałtownie odwraca głowę, ucieka, a nawet prosi. Ewidentnie nie lubi tej czynności. Znalazłam jednak metodę, która jest najbardziej skuteczna, czyli zakraplanie oka z góry w momencie kiedy Demon skupia uwagę na trzymanym przeze mnie w drugiej ręce kawałku mięsa. 




Po południu zabrałam Demona na spacer po Myślęcinku. Ponieważ na wybiegu nie było innych zwierząt postanowiłam wejść tam na chwilę z Niszczycielem. Po jakiś 15 minutach spokojnego węszenia na wybiegu, gdy Demon nabrał ochoty na bieganie, zakończyłam zabawę, zapinając mu krótką smycz. Kiedy się uspokoił poszliśmy dalej, mniej uczęszczanymi przez ludzi szlakami. Zapuszczając się w rejony, w których nigdy nie byłam. 





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz