Rottweiler

Rottweiler

czwartek, 28 kwietnia 2016

Recenzja zabawek dla psa z Biedronki - Activ Pet


Activ Pet 

W weekend pojechałam po wołowinę dla Demona. Jednak  po drodze postanowiłam odwiedzić pobliską biedronkę, ponieważ zapomniałam o kupieniu kilku drobiazgów. Podczas standardowych zakupów natknęłam się na strefę dla zwierzaka, w której poza legowiskami, smyczami, obrożami, znalazłam zabawki dla psów i kotów. Z wiadomych względów zaczęłam przeglądać dostępny asortyment. Muszę przyznać, że zrobiły na mnie pozytywne wrażenie i postanowiłam na próbę kupić 3 z nich. 
Każda z zabawek kosztowała 9,99 zł. Uważam, że to nie wielka cena zwłaszcza jeżeli dysponujemy mocno ograniczonym budżetem lub kiedy nasz pies strasznie niszczy. Pamiętam jak jeszcze do niedawna Demon potrafił rozczłonkować zabawki super, ekstra, hiper strong dla dużych psów zaledwie w ciągu 5 min. Przyznam, że tamte zabawki były strasznie drogie, co trochę bolało. 



Zabawki są używane przez Demona już około tygodnia i powiem szczerze, że jak na razie, żadna z nich nie ucierpiała. Niszczyciel chętnie je wyciąga ze swojego wielkiego kosza i od czasu do czas przynosi mi je, żebym mu je uzupełniła mięsem. Niech ktoś teraz powie, że psy nie są inteligentne ;)


Pomarańczowa i niebieska kosteczka to zabawki typu kong - do uzupełniania smaczkami.


Zielona kostka to gryzak i zabawka do przeciągania. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz