Rottweiler

Rottweiler

piątek, 4 marca 2016

Pierwszy tydzień Demona po operacji - dzień 7


Siódmy dzień po resekcji głowy kości udowej 

Demon coraz częściej wyraża swoje niezadowolenie spowodowane wykonywaniem ćwiczeń biernych. Mimo to staram się go mobilizować do pracy. Najbardziej w zmuszaniu go do pracy pomaga mi jedzenie.  Martwi mnie trochę ''góla'', która pojawiła się w operowanej łapie. Ponieważ dzisiaj z Demonem wyjechałam z Bydgoszczy musiałam zadowolić się weterynarzem. Chciałam, żeby Lekarka oceniła czy nie jest to czasami jakiś stan zapalny lub ropień. Okazało się jednak, że rana jest sucha. Pani weterynarz powiedziała, że nie chciałaby gdybać co to może być bo nie jest ortopedą i na tym zwyczajnie się nie zna. Możliwe, że jest to coś zupełnie normalnego, ale ona nie ma wystarczającej wiedzy, żeby to oceniać. Właśnie takich ludzi sobie cenię najbardziej. Ludzi, którzy potrafią się przyznać do tego, że czegoś nie wiedzą, a nie udają specjalistów nie mając pojęcia o danej dziedzinie. Zrobiłam zdjęcie ''opuchlizny'' i przesłałam do Pani Doktor z Warszawy z krótkim opisem. Na razie czekam na odpowiedź czy będzie potrzebna kontrola i czy jest to coś zupełnie normalnego czy też nie. Ponieważ zdjęcie było robione komórką, a Demon strasznie się wiercił jest ono trochę niewyraźne. Postanowiłam więc zrobić lepsze i wysłać mailem. Na razie czekam na wiadomość od Pani Doktor.

Poniżej znajdziecie krótki filmik oraz kilka zdjęć z dzisiejszego południowego spaceru.


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz