Rottweiler

Rottweiler

środa, 16 marca 2016

Demon 20 dzień po operacji (urodziny Demona)


20 dzień po resekcji głowy kości udowej kontrola u lekarza

W związku z urodzinami Demona postanowiłam zaraz po rehabilitacji zabrać go na spacer nad Wisłą. Mój pies bardzo chętnie odwiedza nowe miejsca, a jeszcze chętniej zawiera nowe znajomości choć nie koniecznie z przedstawicielami własnego gatunku. 











Poza nowymi znajomościami czekały dzisiaj na niszczyciela inne atrakcje i chociaż na kąpiel jest jeszcze stanowczo za wcześnie to Demon zdążył się już dzisiaj trochę zamoczyć. Widocznie nie może doczekać się lata :) 

                                    







Po powrocie do domu czekała na nas paczka z rzeczami, które zamówiłam dla Demona : piłeczką, pluszakiem, kołem ratunkowym i oczywiście tym na co czekałam najbardziej z furminatorem, Liczne pozytywne opinie skłoniły mnie do kupienia oraz wypróbowania furminatora. Po przetestowaniu tego produktu mogę powiedzieć tylko jedno jest wart swojej ceny. 




Poniżej krótki filmik z recenzją Furminatora 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz