Rottweiler

Rottweiler

środa, 16 marca 2016

Demon 19 dzień po operacji (kontrola)


19 dzień po resekcji głowy kości udowej kontrola u lekarza

Zaraz po rehabilitacji korzystając z obecności Lekarza podeszłam z Demonem na kontrolę oraz zdjęcie szwów. Podczas rutynowej kontroli Doktor zadecydował jednak, że ściągamy tylko środkowy szef, a 2 boczne na razie zostawiamy. Lekarzowi nie podoba się zgrubienie, które powstało w miejscu szycia, dlatego kazał nam podjechać z tym w czwartek.  Lekarz chce się wkłuć w miejsce zgrubienia i sprawdzić czy zalega tam płyn. 
Ponad to Pan Doktor kazał mi usunąć z blizny Demona strupy, ponieważ rana pod nimi znacznie gorzej się goi. Po wizycie zabrałam mojego pupila na jeden z Bydgoskich wybiegów. 

Poniżej znajdziecie kilka krótki film oraz kilka zdjęć z dzisiejszego spaceru.










Poniżej na zdjęciu możecie zobaczyć strupy, które utworzyły się na ranie. Po przyjeździe do domu zabrałam się za ich usunięcie i chociaż Demon trochę protestował to ostatecznie udało mi się dokończyć. Wystarczyło je lekko podważyć je w miejscu blizny, a następnie odciąć nożyczkami razem z sierścią. 










Demona zabrałam na wybieg umiejscowiony  na osiedlu Okole przy kanale bydgoskim. Przede wszystkim chciałam, żeby Demon trochę sobie pobiegał i poćwiczył łapę na równoważni. Na początu sumiennie pracował, później jednak zajął się obgryzaniem każdego znalezionego patyka, by na końcu zająć się ściętym drzewem.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz