Rottweiler

Rottweiler

czwartek, 31 marca 2016

Demon 34 dzień po operacji (Wyniki badań kału)


34 dzień po resekcji głowy kości udowej 

Dzisiaj odebrałam wyniki badań kału Demona i okazało się, że to nie pasożyty są odpowiedzialne za spadek masy ciała. W kale znaleziono liczne substancje skrobiowate powiem szczerze, że mnie to bardzo zdziwiło, ponieważ nigdy nie karmiłam go produktami zawierającymi skrobię. W kale zauważyłam małe ilości śluzu, który może świadczyć o stanie zapalnym jelita. Pani weterynarz zaleciła wykonanie dodatkowych badań kału w celu ustalenia oraz wyeliminowania z diety produktu, który przez Demona nie jest trawiony. 



Jutro zabieram Demona na kontrolę do weterynarza, który chce sprawdzić czy w łapie przestał zbierać się płyn. Przy okazji chcę, żeby sprawdził ruchomość stawu oraz ocenił dlaczego Demon nadal nie chce całkowicie postawić łapy. Minął już miesiąc i wydaje mi się, że powinien to robić. 
Wiele czasu i energii poświęcam na ćwiczenie jego łapy, a mimo to mam wrażenie, że efekty są znikome. Zaczynam zastanawiać się ile jeszcze to potrwa. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz