Rottweiler

Rottweiler

środa, 23 marca 2016

Demon 27 dzień (zdjęcie kołnierza)


27 dzień po resekcji głowy kości udowej 

Będąc dzisiaj z Demonem na rehabilitacji poprosiłam Lekarkę, żeby zobaczyła czy rana jest już dostatecznie zasklepiona i czy istnieje jeszcze jakakolwiek szansa, że Demon ponownie ją sobie rozliże. 
Pani Doktor zbadała ranę i stwierdziła, że jest ona już tak dobrze zasklepiona, że mało prawdopodobne jest to, aby nawet Demon dał radę coś popsuć. Właśnie dlatego postanowiłam zdjąć mu dzisiaj kołnierz, z którego i tak niewiele już pozostało. Niszczyciel na początku chyba trochę nie dowierzał, że nie będzie musiał dłużej chodzić z abażurem, ale na pewno był z tego powodu zadowolony. 

Po rehabilitacji zabrałam Demona nad jezioro, żeby poćwiczyć z nim :

- chodzenie po nierównym terenie, 
- siad, waruj, stój, 
- chodzenie po schodach do którego wykorzystałam pomosty znajdujące się przy linii brzegowej, 
- brodzenie w wodzie, 














W domu dałam Demonowi odpocząć przez 2 godziny, a potem zabraliśmy się do pracy, najpierw ćwiczenia, potem kąpiel oraz pielęgnacja (czesanie, czyszczenie uszu, smarowanie poduszek, itd.).


Najpierw zwabili smakołykami, a później wykąpali. Nikt nie pomógł Rotfajleru. Nikt !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz