Rottweiler

Rottweiler

środa, 9 marca 2016

A było już tak pięknie czyli Demon 13 dzień po operacji (zerwane szwy)


dzień 13 po resekcji głowy kości udowej 

To co zobaczyłam dzisiaj rano przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Niestety Demon zamiast w nocy grzecznie spać zaczął najwidoczniej zajmować się świeżo zasklepioną raną. W efekcie trochę się ona ''rozjechała''. W związku z powyższym od razu zadzwoniłam do Lekarza opowiadając mu o swoich obawach. Najwyraźniej jednak pomyślał, że przesadzam i poinformował mnie, że nie sądzi, żeby rana wymagała ponownego zszywania. Jednak po zobaczeniu zdjęcia Lekarz prowadzący zmienił zdanie i zaprosił nas do gabinetu. Praktycznie od razu wpakowałam Demona do samochodu i pojechałam z nim do lecznicy. Na miejscu założono mu 3 szwy, które wyglądają jak zszywki.





Zalecenia : 

- ochrona rany przed lizaniem, 
- rano oraz wieczorem spryskiwanie rany Octeniseptem, 
- rano oraz wieczorem smarowaniem rany Solcoserylem w postaci żelu,




W trakcie wizyty zapytałam Doktora czy w związku z ponownym założeniem szwów mogę dzisiaj wykonać zaplanowane zabiegi i ćwiczenia. Lekarz poinformował mnie, że nie ma żadnych przeciwwskazań do dalszej rehabilitacji.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz