Rottweiler

Rottweiler

poniedziałek, 15 lutego 2016

Recenzja artykułów z Netto

Zupełnie przypadkowo odwiedzając dzisiaj jeden z pobliskich marketów z pieskiem w logo natknęłam się na ciekawą ofertę akcesoriów dla psów i kotów. Poza legowiskami, podkładkami pod miski, smyczami, akcesoriami do pielęgnacji były tam również zabawki. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym czegoś Demonowi nie kupiła. Tak więc jego kolekcja zabawek znowu się powiększyła. Mój partner stwierdził, że stracę majątek na zabawki dla młodego. To prawda, ale kiedy widzę z jaką radością czeka, aż coś mu dam nie mam nawet najmniejszych wyrzutów sumienia.




Oto co udało mi się dzisiaj upolować :




Hamburger 

Charakterystyka : 

- wykonany z gumy, 
- piszczący, 
- łatwy w utrzymaniu czystości, 

Koszt : 6,99. Wytrzymałość - sądząc po tym z jakim zapałem Demon go gryzł sądzę, że nie przetrwa zbyt długo, ale nawet gdyby to jakoś przeżyję utratę tych 7 zł. 

Smycz 

Charakterystyka : 

-smycz jest wyplatana, 
-łatwa w utrzymaniu czystości, 

Koszt : 7,99. Wytrzymałość wysoka - ale nadaje się dla małych i średnich psów. Większych jak Rottweiler nie utrzyma :) Produkt moim zdaniem bardzo ciekawy. Długość odpowiednia dla szczeniaków ras olbrzymich oraz psiaków po zabiegach, które powinno wyprowadzać się na krótkiej smyczy. Daję maleńki minusik za brak dodatkowej regulacji.  




Sznurek 

Charakterystyka : 

- Sznur bawełniany, pleciony
- przeznaczony dla ras dużych i olbrzymich, 

Koszt : 6,99. Wytrzymałość : wysoka. Sznurek doskonale sprawdza się nie tylko w higienie zębów, ale i podczas treningów. Zdecydowanie wart swojej ceny z reguły za sznurki płaciłam od 9,90 zł do 25,00 zł. 

Art. do pielęgnacji - grzebień 

Charakterystyka :

- metalowy, 
- z gumową rączką, 
- dwustronny, 

Koszt : 6,99. Wytrzymałość - wysoka. Miałam okazję go dzisiaj użyć i mogę powiedzieć Wam jedno rączkę dobrze się trzyma, ale nie jest tak wygodny jak szczotki nakładane na dłonie. Plusem jest to, że grzebień łatwo się czyści, a wyczesywana nim sierść się nie elektryzuje. 

Art. do pielęgnacji - szczoteczka 

Charakterystyka : 

- plastikowa, 
- dwustronna z dodatkowymi nakładkami, 
- lekka, 

Koszt : 6,99. Wytrzymałość : jeżeli będziecie używać jej zgodnie z przeznaczeniem powinna spełnić swoje zadanie.



Gąbka do mycia psa 

Charakterystyka :

- gąbka nakładana na rękę, 
- wykonana z miękkiego pluszowego, miękkiego materiału, 
  
Koszt : 7,99 Wytrzymałość : moim zdaniem wysoka. Gąbka wykonana estetycznie, nadaje się do prania ręcznego w temp. 30 °C. Pomimo, że nie zastosowałam się do zaleceń i wyprałam ją w pralce produkt w żaden sposób na tym nie ucierpiał. 





1 komentarz: