Rottweiler

Rottweiler

piątek, 5 lutego 2016

Recenzja zabawek

Niewiele jest zabawek w życiu psa, które wzbudzają jego zainteresowanie, jeszcze mniej jest takich, które takie starcie przeżyły. Demon nie jednokrotnie udowodnił mi, że zabawka super, extra strong dla dużych psów nie stanowi dla niego większego wyzwania.



Nasz nr 1 -  Miętowa Piłka Denta Fun - 7 cm

Charakterystyka :

- Wykonana z kauczuku,
- ma miętowy zapach, 
- podczas gryzienia masuje dziąsła, 
- bardzo trwała, 

Koszt 22 zł , wytrzymałość : wysoka. 
To zabawka , po którą Demon sięga najczęściej, bawi się nią codziennie, a mimo to zabawka ma się dobrze.


Nr 2 - Miętowa Piłka Denta Fun - 7,5 cm 

Charakterystyka :

- Wykonana z kauczuku,
- ma miętowy zapach, 
- podczas gryzienia masuje dziąsła, 
- bardzo trwała,



Koszt : 20 zł w promocji, wytrzymałość : wysoka. Na razie piłka ma się dobrze : )

Nr 3 - pluszaki, które kupiłam w PEPCO


Charakterystyka :

- wykonane z wytrzymałego materiału,
- z piszczałką wewnątrz,
- łatwe w utrzymaniu czystości - wystarczy wyprać je w pralce,



Zabawki kupiłam dobre pół roku temu, ale nadal nam służą. Zaczęło się niewinnie jak zwykle od jednej. Pamiętam, że pierwszy był misiu, następnie słonik, a na końcu kupiłam kaczorka. Są dobre nie tylko do aportowania, ale i przeciągania choć nie radzę ich trzymać za głowę, jeżeli chcemy, żeby nadal pozostała ona na swoim miejscu.

Koszt : 14,99 zł za 1 szt, wytrzymałość : wysoka. Tylko 2 razy słonikowi przyszywałam ucho, ale to i tak niewiele zważywszy na cenę.




Nr 4 - piłka ze sznurkami


Charakterystyka :

- wykonana z materiału,
- do aportowania oraz przeciągania,
- łatwa do czyszczenia,

Zabawkę kupiłam Demonowi kilka tygodni temu.
Koszt : około 20 zł - promocja, cena regularna zabawki to 35 zł, wytrzymałość : dobra raz zszywałam jeden ze sznureczków bo nie wytrzymał kontaktu z zębami Demona.



Nr 5 na mojej liście to zabawka o nazwie Sęp Gustaw. Po prostu zakochałam się w tym pluszaku.


Charakterystyka :

- zabawka wykonana z pluszu,
- piszcząca,
- wys. 28 cm,

Koszt : około 27,00 zł, wytrzymałość : mała.
Chociaż ją uwielbiam, a Demon wręcz za nią przepada trzeba przyznać, że Sęp Gustaw w starciu z Rottweilerem ma jednak małe szanse przetrwania. Nasz Gustaw był już zszywany niezliczoną ilość razy. Nie wspomnę już o braku ''upierzenia'' tu i ówdzie bo komuś bardzo spodobało się ich wyszarpywanie.




1 komentarz: