Rottweiler

Rottweiler

piątek, 1 lipca 2016

Szaszetki treningowe - recenzja (Pariso vs Bierdonka)


Szybko, miło, przyjemnie 

Tak w trzech słowach mogłabym opisać transakcję z firmą Pariso, w której zakupiłam saszetkę treningową. Poniżej znajdziecie link do sklepu  http://www.pariso.pl/ Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad zakupem nowej nerki na treningi z Demonem. Niestety przy niektórych produktach odrzucała mnie albo cena, albo pojemność, albo wygląd. Te, które dotychczas zamawiałam w sklepach zwierzęcych niestety po czasie zawsze rozkładały się na części pierwsze, a ja znowu musiałam poszukiwać kolejnej. Tym razem zdecydowałam się na zakup nerki, która nie jest zaprojektowana specjalnie dla zwierząt. 




Charakterystyka produktu 

Saszetka biodrowa na pasek, regulowana długość w pasie do 120 cm (na osobach bardzo szczupłych może lekko wisieć). Wymiary saszetki to 25 cm  x 10 cm x 7 cm. Uszyta z materiału Codura, który jest bardzo wytrzymały. Nerka wyposażona w 2 komory zasuwane na zamek, pasek z regulacją długości. Przód, tył, dół i góra wewnątrz saszetki obszyta pianką zabezpieczającą. Klamra wykonana z wysokiej jakości twardego plastiku.Wygodna regulacja długości paska. Saszetka nie należy do największych, ale bez problemu pomieści telefon, smaczki, dokumenty gotówkę i piłkę dla psa. Nerka wyposażona jest w dwie komory zasuwane na zamek. Idealna na rower, jogging , rolki, wycieczkę czy treningi z pupilem. Warto zachować paragon, ponieważ sklep udziela 24 miesięcznej gwarancji na swój produkt. 

Cena saszetki to 24,00 zł, koszt przesyłki kurierem przy przedpłacie to 13 zł. Zdecydowanie warta swojej ceny. 








Saszetka z Biedronki 

Saszetkę kupiłam będąc zupełnie przypadkiem w jednej z osiedlowych biedronek. Jest nieco większa od saszetki z Pariso, ale za to jest od niej cieńsza i wykonana z materiału gorszej jakości niż saszetka zamówiona za pośrednictwem sklepu internetowego. 

Charakterystyka produktu

Saszetka biodrowa na pasek z regulowaną długością w pasie. Wymiary saszetki to 26 cm  x 16 cm x 5 cm. Uszyta z poliestru. Nerka wyposażona w 3 komory zasuwane na zamek. Duża kieszeń saszetki spokojnie pomieści telefon, klucze, dokumenty, pieniądze oraz inne potrzebne akcesoria. Klamra wykonana z wysokiej jakości twardego plastiku. Wygodna regulacja długości paska. Nerka wyposażona jest w trzy komory zasuwane na zamek. Idealna na rower, jogging, rolki, wycieczkę czy treningi z pupilem. 

Cena saszetki to 15,99 zł






2 komentarze:

  1. Ta saszetka w jodełkę jest po prostu boska XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie ją kupiłam :) Grzechem byłoby tego nie zrobić :))

      Usuń