Rottweiler

Rottweiler

piątek, 1 lipca 2016

Bandamka w czaszki - recenzja


Akcesoria dla dużych psów 

Niedawno przekonałam się, że znalezienie jakichkolwiek muszek czy bandamek dla dużych psów często graniczy z cudem. Z reguły jeżeli udawało mi się już coś znaleźć to zwyczajnie mnie to nie powalało. Szukałam więc dalej, aż pewnego dnia znalazłam bardzo ładne bandamki firmy Peleo. Postanowiłam zaryzykować i zakupić jedną z oferowanych przez nich bandamek. 




Charakterystyka produktu 

Apaszki wykonane są z bawełnianej, wzorzystej tkaniny. Każda apaszka posiada regulację obwodu szyi, dzięki czemu łatwo dopasować ją do każdego zwierzęcia. Produkt występuje w 7 rozmiarach. dostępne są bandamki o obwodzie od 18 cm, aż do 90 cm. Cena za apaszkę w rozmiarze 6 zapłaciłam 22 zł plus koszty przesyłki. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz