Rottweiler

Rottweiler

niedziela, 2 października 2016

Dwór w Lisewie - dzień szósty (tydzień drugi)



Kiedy nie można się skupić 

Macie czasami taki dzień, że nie możecie się na niczym skupić ? Dzień, w którym nie docierają do Was nawet najprostsze rzeczy ? Dzień w którym ważniejsze i bardziej interesujące jest wszystko poza oczywiście danym zadaniem ? Taki dzień właśnie miał dzisiaj Demon. Czego bym nie zrobiła i jak bym się dzisiaj nie starała Demon nie był w stanie ze mną ćwiczyć. Skupiał się na minutę, czasem dwie, a potem zaczął zajmować się zupełnie czymś innym. Był irytujący. Postanowiłam przerwać trening i zabrać Demona na spacer, po 30 min zaprowadziłam go do pokoju, przygotowałam konga i wyszłam. Postanowiłam obejrzeć hotel. Na pierwszy rzut poszła sala myśliwska. Muszę przyznać, że bardzo podobają mi się wielkie, rzeźbione krzesła umieszczone przy największym stole. 


Restauracja myśliwska






















Korytarz

Niedawno dowiedziałam się, że na terenie  Hotelu znajduje się niewielkie spa, w którym poza jacuzzi znajduje się sauna oraz pokój do masażu. Bardzo podoba mi się fakt, że nie jest ono pomieszczeniem komercyjnym, a osoby które z niego korzystają mogą zamknąć się od środka. Sprawa nieco się komplikuje, jeżeli akurat chcemy skorzystać z masażu. Ponieważ masażysta do hotelu dojeżdża termin należy zarezerwować dzień wcześniej, a umówić się muszą co najmniej dwie osoby. Postanowiłam, że przed wyjazdem koniecznie muszę z niego skorzystać. 


Spa 

Korzystając z okazji, że pewien nastolatek nie miał kompana do gry w bilard postanowiłam zmierzyć się z nim w pojedynku. Pomimo dziesięcioletniej przerwy w grze muszę nieskromnie przyznać, że dałam radę, a cała walka była bardzo wyrównana. 


Sala Bilardowa

Po udanym pojedynku postanowiłam zwiedzić resztę budynku, interesował mnie nie tylko jego wystrój, ale i wiszące na korytarzach obrazy, a muszę przyznać, że niektóre były naprawdę piękne. 

Recepcja


Hol




Korytarz na piętrze




Hotelowy bar jest tym czego najczęściej szukają Panowie, niektórzy zachwycają się mnogością i różnorodnością dostępnych w nim alkoholi, inni natomiast samym jego wyglądem.


Bar







Szwedzki stół


Restauracja






Restauracja


























































Hol






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz