Rottweiler

Rottweiler

sobota, 30 stycznia 2016

Psie Wybiegi - Bydgoszcz (Okole)

Dzisiaj odwiedziłam z Demonem miejsce, o którym dowiedziałam się stosunkowo niedawno. Wybieg umiejscowiony został na osiedlu Okole przy kanale bydgoskim, po drugiej stronie torów za fabryką Unilever. Samochód najwygodniej będzie zaparkować przy ul. Bronikowskiego. 
Jak dotąd jest to największy wybieg dla psów jaki widziałam w Bydgoszczy, a jego długość ma około 60 m. Pomimo niecodziennego kształtu trzeba przyznać, że jest tam naprawdę dużo miejsca dla naszych pupilów. 








Huśtawka - Równoważnia 

W zasadzie nie różni się od tej na Wybiegu przy ul. Księdza Schulza. Sprawdzi się zarówno przy małych jak i dużych rasach. 


Dodatkowe elementy

Tradycyjnie na wybiegu znajdziemy kosze na śmieci w tym jeden z woreczkami, a na zmęczonych właścicieli czeka też ławka, na której można przysiąść i odpocząć.











Podsumowując 

Ze wszystkich odwiedzonych przeze mnie wybiegów ten podoba mi się najbardziej nie tylko dlatego, że jest czysty ( poza Myślęcinkiem to jedyne miejsce, gdzie właściciele po psach sprzątają), ale przede wszystkim dlatego, że to jedyne miejsce, w którym psy naprawdę mają się szansę wybiegać. Trafnym pomysłem okazało się pozostawienie na wybiegu kilku drzew, które w upały dadzą psiakom schronienie. 











1 komentarz:

  1. Zazdroszczę Wam takich wybiegów. W mojej miejscowości mogę jedynie o takich pomarzyć.

    OdpowiedzUsuń