Rottweiler

Rottweiler

niedziela, 18 grudnia 2016

Recenzja szelek i obroży CRAZY DOGA


CRAZY DOG

to rodzinna firma, która powstała głównie z pasji do psów TTB, a która w krótkim czasie zaczęła ubierać również molosy. Ich akcesoria regularnie sprawdzane są przez duże i silne psy, tj. Tosa Inu, Rottweiler i wiele innych. Każdy wyrób od początku do końca jest dopasowany do danego zwierzęcia, dzięki czemu zapewniają mu bezpieczeństwo podczas zawodów, treningów czy podróży.




GUARDY  

To szelki o szerokości 5 cm obszyte cordurą w czaszki i podbite miętowym polarkiem. Pomimo, że model dostępny  w sklepie nie posiadał regulacji z przodu firma za niewielką opłatą zdecydowała się ją dla nas wykonać. To ważne, ponieważ Demon jest psem rosnącym. Schody zaczęły się dopiero przy mierzeniu. Przyznam szczerze, że ciężko było zebrać miarę z grzbietu Demona, ponieważ pies strasznie się wiercił i każdorazowo wychodziła nam inna długość. Firmie podaliśmy tą, która podczas mierzenia powtórzyła się dwukrotnie. Na zamówienie czekałam jakieś 3 tygodnie jednak pięknie wykonane produkty całkowicie zrekompensowały mi długi czas oczekiwania.


Góra szelek przed skróceniem

Po przymierzeniu szelek i wysłaniu zdjęć do CRAZY DOGA właścicielka poinformowała mnie, że jej zdaniem górny pasek jest za długi o jakieś 4 cm jednak nie powinno to psu w ogóle przeszkadzać. Mi jednak nie dawało to spokoju zwłaszcza, że od chwili rozmowy z przedstawicielem firmy miałam tego świadomość. Denerwował mi również fakt, że kiedy pies się kładzie szelki na górze odstają. Nie wyglądało to estetycznie. Po powrocie do domu usiadłam i ponownie przymierzyłam guardy po czym skontaktowałam się z firmą, żeby dowiedzieć się czy istnieje możliwość skrócenia góry. Za wymianę paska zapłaciłam 10 zł. Po dogadaniu wszystkich szczegółów odesłałam szelki, które po kilku dniach wróciły do mnie z krótszą o 4 cm górą.


Góra szelek przed skróceniem 

Szelki już po skróceniu góry 


Szelki po skróceniu góry 


Demon przetestował szelki podczas zabaw w : 

- wodzie, 
- piachu, 
- błocie, 
- glinie, 
- oraz śniegu, 

Dzięki czemu przekonałam się, że codura jest praktycznie nie do zniszczenia. W przypadku zabrudzenia szelki wystarczy wyprać, a znowu będą wyglądały jak nowe. Podczas spokojnego spaceru górny pasek nie przesuwa się pomiędzy łopatkami co niewątpliwie zwiększa komfort użytkowania. Niewątpliwą zaletą szelek jest duży zakres regulacji, który umożliwia ich idealne dopasowanie do każdego psa. 


Szelki po 1,5 roku użytkowania 


Cena : 100 zł + kw


szelki po 1,5 roku użytkowania 


szelki po 1,5 roku użytkowania 


ZALETY :

- estetyka,
- wygoda,
- nie krępują ruchów psa,
- duży zakres regulacji,
- łatwo doprowadzić je do czystości,
- cena,
- wytrzymałość,
- regulowany dół,
- pomoc przy dobraniu odpowiedniego rozmiaru,
- możliwość wyboru polaru spośród wielu wariantów kolorystycznych,


WADY :

- waga - szelki są ciężkie, ważą prawie kilogram,
- długo schną,
- sierść przywiera do polaru,




OBROŻA 

Poza szelkami u CRAZY DOGA zamówiłam również 5 centymetrową, regulowaną obrożę zaciskowa z naszytym wzorem drobnych czaszek świecących w ciemności.  Dodatkowym ciekawym elementem obroży jest naszywka czaszki z frędzlami, która sprawia, że jest ona nie tylko praktyczna, ale i nietuzinkowa. Podobnie jak szelki obroża również dobrze znosi częste pranie i uciążliwe warunki atmosferyczne.




ZALETY :

- estetyka,
- wygoda,
- duży zakres regulacji,
- łatwo doprowadzić ją do czystości,
- cena,
- wytrzymałość,
- możliwość wyboru taśmy spośród wielu wariantów kolorystycznych,
- szybko schnie,
- sierść nie wbija się w taśmę,

WADY :

- z czasem ilość frędzli otaczających czaszkę drastycznie maleje,




Cena : 35 zł + kw







PODSUMOWUJĄC 

Akcesoria CRAZY DOGA są bezpieczne, wytrzymałe i niezawodne. To doskonały wybór dla osób, które szukają produktów najwyższej jakości w atrakcyjnej cenie. Szelki, które od nich zakupiłam posiadam najdłużej i pomimo upływu czasu wciąż zachwycają wyglądem.

2 komentarze: